PŁATNOŚCI, DOSTAWA, ZWROTY, REKLAMACJE

PŁATNOŚCI

W sklepie LUXTRADEPOLAND.COM.PL istnieje możliwość wyboru jednej z dwóch form płatności

 

1) przelewem bankowym na numer konta bankowego 43 1050 1025 1000 0090 7042 3919

należący do

Lux Trade Poland Natasza Wojtyńska

ul.Herbsta 2a/62

02-784 Warszawa

 

2) gotówką "za pobraniem" - dokonanie płatności następuje gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki

 

DOSTAWA

Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS i są ubezpieczone.

Lux Trade Poland nie pobiera żadnych opłat za przesyłkę i gwarantuje dostawę gratis.

 

Na czas dostawy składają się czas skompletowania zamówienia lub importu od producenta oraz czas transportu na terenie Polski , który wynosi zazwyczaj 1 dzień.

Kurierzy dostarczają paczki w dni robocze w godz. 8.00-17.00. Wyjątkowo - po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie - dostawa może nastąpić w godzinach późniejszych.

 

Zachęcamy do sprawdzenia stanu dostarczonej przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, braku zawartości  lub zawartości niekompletnej należy spisać stosowny protokół - kurierzy dysponują odpowiednimi formularzami protokołów. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zawartości przesyłki po wyjściu kuriera, należy skontaktować się z firmą kurierską UPS i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu szkody. Można również skontaktować się z nami (nr tel. 606 77 55 33).

 

ZWROTY I REKLAMACJE W SKLEPIE LUXTRADEPOLAND.COM.PL

Lux Trade Poland szanuje prawa Kupujących. Poniżej zamieszczone zostały informacje, które pozwolą Państwu szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

 

Adres do korespondencji :

LUX TRADE POLAND Natasza Wojtyńska

UL. HERBSTA 2A/62

02-784 WARSZAWA


Adres e-mail: biuro@luxtradepoland.com.pl

Nr tel. +48 606 77 55 33

Nr fax + 48 22 648 16 86

 

1. ZWROT - INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

Ważne!

PONIŻSZE INFORMACJE SĄ BARDZO ISTOTNE. PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z NIMI. WAŻNOŚĆ SKŁADANEGO ZAMÓWIENIA UZALEŻNIONA JEST OD POTWIERDZENIA ZAPOZNANIA SIĘ Z ICH TREŚCIĄ.

 

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, Konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

 

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta do odbioru weszła w posiadanie rzeczy.

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinfomorwać nas (LUX TRADE POLAND Natasza Wojtyńska, ul.Herbsta 2a/62, 02-784 Warszwa) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

 

Można w tym celu skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy - formularza zwrotu, jednak nie jest to obowiązkowe.

 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY kliknij

 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez  Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie - w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jestzachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

 

Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

 

2. REKLAMACJA - INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z RĘKOJMI PRZEZ KONSUMENTA

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

 

Konsument - po wykryciu wady - ma prawo:

 

  1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;

  2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy, kiedy wada jest nieistotna;

  3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;

  4. żądać usunięcia wady.

 

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do otrzymanego oświadczenia lub żądania.

 

FORMULARZ REKLAMACJA kliknij

 

Reklamowaną rzecz należy dostarczyć na nasz koszt na adres (LUX TRADE POLAND Natasza Wojtyńska, ul.Herbsta 2a/62, 02-784 Warszawa), a jeżeli dostarczenie rzeczy byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) należy udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje.

 

Koszty wymiany lub naprawy ponosimy my, z wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy Konsument jest zobowiązany ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Konsument ma alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.

 

Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana - roku od momentu jej wydania. Uprawnienie Konsumenta jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana - przed upływem roku od momentu wydania rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

 

Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momentu dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.

 

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone. Konsumentów pragnących szerzej zapoznać się ze wszystkimi  szczegółami stosownych przepisów prawnych zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem Cywilnym, stronami UOKiK i organizacji konsumenckich, opisujących dokładnie i obrazowo uprawnienia Konsumenta. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne tam zawarte, będą również miały zastosowanie w zakresie zawieranych z nami umów.

 

Zachęcamy do kontaktu z nami i zadawania wszelkich pytań

pocztą elektroniczną na adres : biuro@luxtradepoland.com.pl

telefonicznie pod nr tel: 606 77 55 33.